...

Ini Blog Hairan!! bukan Blog Raihan...

HAIRANIAN`s

Saturday, March 12, 2011

HAIRAN! Dr dan thermometernya.




suatu hari seorang gadis datang ketempat berjumpa dengan seorang doktor muda, gadis itu mengeluh badannya terasa sangat panas. Untuk memeriksa doktor muda tersebut segera mengambil thermometer dan menyuruh gadis tersebut berbaring di tempat tidur.

Doktor: Sila kan buka ketiak anda, saya akan memasang thermometer di ketiak anda.

Gadis : Wah jangan di ketiak dok, soalnya saya geli.

Doktor: Baik sekarang buka mulut anda,saya akan memasukkan thermometer

Gadis : Wah jangan di mulut dok, saya bisa muntah nanti

Doktor: Susah amat nih, oke, sekarang anda tidur tengkurap dan buka seluar dalam anda, saya akan memeriksa melalui dubur

Tidak berapa lama kemudian si Gadis teriak kepada doktor

Gadis : Doktor-doktor, keliru dok, itu bukan lubang dubur !!!!!!

Doktor: Tenang saja, ini bukan thermometer kok

Gadis : ???????

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...